Het klantverhaal van...
Nedkom
‘De taak van Nedkom was om onze werknemers een zetje te geven’
Wij krijgen van Nedkom een
7
Nedkom adviseert, coördineert, implementeert en ontwikkelt in de zorgmarkt. Zij zorgen voor de adoptie van oplossingen met creatieve mogelijkheden en zorgen dat de oplossingen blijven werken. Zij specialiseren de producten, zodat de totaalaanbieder met oppervlakkige kennis, voor optimale veiligheid kan kiezen voor zichzelf en de mensen om zich heen.
Inzet producten en diensten
- Leefstijlcoaching
- Gezondheidscheck
- Check-in
- Workshops met vitaliteitsthema
Reactie
‘Algemeen was het goed om bovenstaande te doen, had het op dat moment ook waarde maar is het ook uit het systeem van ons (aanname). Ik denk dat nu ook per persoon is of ze er nog iets mee doen of niet en dat het de taak van Nedkom was om ze een zetje te geven.’
Waardering
Communicatie
3.5/5
Kennis
3.5/5
Resultaat
3.5/5
Prijs/kwaliteit verhouding
3/5
Klantverhaal geschreven door:
John Stienen
Directeur en Eigenaar